Dziennik Przedsiebiorcy

Poradnik przedsiębiorcy

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób...

Wypracowanie dochód z działalności wiąże się z dwoma oczywistymi zadaniami jakie ma przed sobą przedsiębiorca: pozyskanie nowych klientów i utrzymanie...

Sezonowość jest najczęściej zjawiskiem zewnętrznym, na które nie masz żadnego wpływu. Natomiast możesz się do niej w pełni przygotować.

Reklama natywna (ang. native advertising) – rodzaj reklamy, która stanowi integralną część treści medialnej. Jest maksymalnie zaadaptowana do stylistyki...

Z prowadzeniem portalu informacyjnego wiąże się dość ważna rola – dostarczanie użytkownikom wiadomości na temat szybko zmieniającej się rzeczywistości...

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga pewnej wiedzy, którą częściowo można posiąść we własnym zakresie, ale samodzielne wdrożenie strategii SEO nie...

Co to jest skala OCEAN, o której marketingowcy coraz częściej mówią, a niektórzy wykorzystują już w kampaniach reklamowych? Skuteczność jej działania...

Organizacja wydarzeń jest ściśle związana z pojawiającymi się przeszkodami i komplikacjami. Niektórych z nich da się uniknąć, a na inne nie mamy wpływu...

Jak w prosty i niedrogi sposób stworzyć unikatową oprawę wizualną? W tym celu możesz wykorzystać nowatorski kreator szablonu sklepu...

Kupno mieszkania jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. W celu znalezienia odpowiedniego lokalu, a także przeprowadzenia bezpiecznej i zgodnej z...

Nawet więcej niż 10 godzin pracy w tygodniu jest marnowana przez Polaków na czynności niezwiązane z życiem zawodowym.

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens.

Brand to coś więcej niż logo, slogan czy znaczek na środka witryny sklepowej. Rebranding obejmuje...  

Prowadząc sprzedaż w Internecie warto wziąć pod uwagę dotarcie z ofertą nie tylko do klientów w Polsce, ale także za granicą.