Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 21.12.2016

KW_TAGS

Prowadząc sprzedaż w Internecie warto wziąć pod uwagę dotarcie z ofertą nie tylko do klientów w Polsce, ale także za granicą. DHL Parcel umożliwia klientom biznesowym ekonomiczne drogowe Przesyłki kurierskie do całej Europy. Na jakich zasadach się one odbywają?

Ekonomiczne przesyłki do Europy

Na terenie całej Europy firma DHL Parcel organizuje drogowe przesyłki dla biznesu w bardzo korzystnych cenach. Można wybrać dla siebie jeden z trzech pakietów przesyłek kurierskich międzynarodowych:

  • DHL PARCEL CONNECT,
  • DHL PARCEL INTERNATIONAL,
  • DHL PARCEL INTERNATIONAL RETURN.

DHL Parcel oferuje klientom możliwość skorzystania z przesyłek kurierskich międzynarodowych do takich krajów jak Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Malta, Monaco, Portugalia, Rumunia, Wielka Brytania i Włochy.

Międzynarodowe przesyłki kurierskie DHL Parcel

DHL PARCEL CONNECT obejmuje ekonomiczne drogowe przesyłki kurierskie do Austrii, Belgii, Czech, Holandii, Luksemburga, Niemiec i Słowacji, z przewidywanym czasem doręczenia 2-3 dni. Kurier dostarcza przesyłkę albo do rąk własnych adresata, albo też zgodnie z życzeniem klienta, do rozbudowanej sieci lokalnych punktów odbioru DHL Parcelshop i DHL Parcelstation.

Nadawca ma możliwość wyboru wielu usług dodatkowych, m.in.:

  • pobranie i zwrot należności (przesyłki kurierskie pobraniowe),
  • potwierdzenie doręczenia,
  • powiadomienie e-mail/sms.

Przesyłki DHL PARCEL CONNECT muszą być jednoelementowe, a ich waga nie może przekroczyć 31,5 kg, zaś maksymalne wymiary przesyłki standardowej mogą wynosić 120x60x60 cm.

Jeśli chcemy wysyłać przesyłkę do krajów Europy niedostepnych w usłudze DHL PARCEL CONNECT, możemy wybrać DHL PARCEL INTERNATIONAL. W jej ramach możemy wysyłać przesyłki o wadze do 30 kg i wymiarach maksymalnie 100x50x50 cm. Przewidywany termin doręczenia paczki wynosi 3-7 dni.

DHL PARCEL RETURN INTERNATIONAL to z kolei usługa międzynarodowych zwrotów. Jest ona dedykowana sprzedawcom, którzy chcą umożliwić klientom zwrot towarów z jednego z 25 krajów Unii Europejskiej. Obowiązuje przy tym jednolity standard wysyłki, kontrola kosztów i bezpieczeństwo transakcji. W ramach DHL PARCEL RETURN INTERNATIONAL można skorzystać z ponad 90 tys. punktów nadania znajdujących się w całej UE oraz wysłać przesyłkę jednoelementową o wadze maksymalnej do 30 kg i maksymalnych wymiarach 100x50x50 cm.

 
DHL Polska
www.dhlparcel.pl

 

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

SEO dla e-sklepu

Podstawy SEO dla e-sklepu. Istotna część biznesu e-commerce

Od czego zacząć optymalizację strony www pod kątem SEO dla sklepu internetowego? Poznaj uniwersalne zasady, które najlepiej sprawdzają się w e-sklepach.

UP-selling, definicja pojęcia marketingowego

Upselling, czyli technika sprzedaży polegająca na nakłonieniu klienta do zakupu droższego produktu lub usługi. Termin również dotyczy nakłonienia do...

Techniki SEO 2017

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w 2017 roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens.

Cross-selling, definicja pojęcia marketingowego

Cross-selling czyli technika sprzedaży produktów uzupełniających. Często nazywana jest sprzedażą krzyżową lub sprzedażą komplementarną.

Jak zostać freelancerem? Freelancing nie jest już słowem-zagadką

Freelancer to osoba nieposiadająca etatu, wykonująca pracę (często wyspecjalizowaną w danej dziedzinie) na podstawie umowy innej niż umowa o pracę.

Obowiązki e-sklepów i telemarketerów – poznaj swoje prawa i obowiązki

Za nieprzestrzeganie przepisów przedsiębiorca musi liczyć się z karą grzywny do 5 000 zł, alby jej uniknąć wystarczy zastosować się do nowych przepisów

Lejek sprzedażowy w marketingu internetowym

Lejek sprzedażowy jest ilustracją drogi internauty, rozpoczynającą się tuż przed wejściem na stronę internetową, a kończący zakupem produktu lub usługi.

Czy warto inwestować w firmowego bloga?

Blog firmowy jako element strategii marketingowej? Sprawdź, jakie firmy powinny w niego zainwestować i jakie korzyści może on przynieść