Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 02.07.2017

KW_TAGS

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Podpowiadamy, jak w kilku prostych krokach zwiększyć swoją produktywność.

  1. Wyznacz sobie główny cel Twojej pracy, określ go, a najlepiej zapisz w widocznym miejscu.  W przypadku brak weny, łatwiej się zmotywujesz.

  2. Zapisuj każdy pomysł, nawet jeśli wydaj Ci się oczywisty. Zapisywanie pomysłów pozwala przenieść je ze strefy wyobraźni do podświadomości, z której dużo trudniej będzie je wyrzucić.

  3. Ustawiaj sobie deadline-y, kolejny sposób by zmotywować się do systematycznej pracy.

  4. Stwórz swoją mapę drogową. Opisz każdy element, który będzie mikrocelem. Osiągnięcie takich małych celów pozwala poczuć satysfakcję przed zakończeniem projektu, pobudza do dalszego działania i jest punktem kontrolnym, przy którym można zatrzymać się na chwilę i upewnić że realizacja planu idzie zgodnie z przewidywaniami.

  5. Elastyczność, pamiętaj że wraz z rozwojem projektu, dochodzą nowe zmienne, przyzwolenie na zmiany ułatwi pracę i pozwoli działać efektywniej. Pamiętaj aby analizujować dane nie tylko na początku, staraj się robić to na bieżąco.

  6. Walcz z niemocą twórczą –tworząc! Banał? Nie do końca, każdy tworzący treści trafia na momenty w których nie ma ani jednego pomysłu, ani jednej myśli, ani kawałka wizji. W sytuacjach takich najlepiej zacząć tworzyć, cokolwiek, kilka zdań, kilka wyrazów, kilka imion czy przedmiotów, wszystko co przychodzi do głowy. Najpewniej lista ta zostanie skasowana po kilku minutach, jednak fakt że puściliśmy wodzę fantazji nad nieznaczącym elementem pomoże uruchomić skojarzenia, które szybko doprowadzą nas do nowych idei.

  7. Codziennie sprawdzaj swoje postępy. Warto zacząć dzień od krótkiego przejrzenia planu na dziś (mikrocele) oraz zakończyć dzień podsumowaniem tego co zostało zrobione.

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Cross-selling, definicja pojęcia marketingowego

Cross-selling czyli technika sprzedaży produktów uzupełniających. Często nazywana jest sprzedażą krzyżową lub sprzedażą komplementarną.

dobra-konferencja

6 błędów organizacyjnych, które decydują o odbiorze konferencji

Organizacja wydarzeń jest ściśle związana z pojawiającymi się przeszkodami i komplikacjami. Niektórych z nich da się uniknąć, a na inne nie mamy wpływu...

Badania ankietowe. Układasz ankiety? Zrób to dobrze!

Dzięki nim można zmierzyć zadowolenie klientów, czy poznać ich preferencje. Skuteczność tych badań zależy od twórcy formularza.

Kaizen, czyli jak zaangażować pracowników w usprawnianie...

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak przezwyciężyć opór pracowników przed zmianami w firmie?

Zarządzanie cenami - strategia cenowa nie polega na podniesieniu cen

Efektywne zarządzanie cenami powinno się rozpocząć od zrozumienia zależności pomiędzy ceną, a sprzedawanym wolumenem.

Blog firmowy w 2017 roku, jak będzie wyglądał?

Transmedialność, influencer marketing, komunikacja obrazkowa i video marketing – to trendy, które będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku.

Jak wybrac biuro nieruchomosci

Jak wybrać biuro nieruchomości?

Kupno mieszkania jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. W celu znalezienia odpowiedniego lokalu, a także przeprowadzenia bezpiecznej i zgodnej z...

Prezenty mówią - które świadczą pozytywnie o Twojej firmie?

Obdarowanie klientów prezentami pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oczywiście rodzaj i stopień wrażenia związany będzie z typem prezentu.