Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 02.07.2017

KW_TAGS

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Podpowiadamy, jak w kilku prostych krokach zwiększyć swoją produktywność.

  1. Wyznacz sobie główny cel Twojej pracy, określ go, a najlepiej zapisz w widocznym miejscu.  W przypadku brak weny, łatwiej się zmotywujesz.

  2. Zapisuj każdy pomysł, nawet jeśli wydaj Ci się oczywisty. Zapisywanie pomysłów pozwala przenieść je ze strefy wyobraźni do podświadomości, z której dużo trudniej będzie je wyrzucić.

  3. Ustawiaj sobie deadline-y, kolejny sposób by zmotywować się do systematycznej pracy.

  4. Stwórz swoją mapę drogową. Opisz każdy element, który będzie mikrocelem. Osiągnięcie takich małych celów pozwala poczuć satysfakcję przed zakończeniem projektu, pobudza do dalszego działania i jest punktem kontrolnym, przy którym można zatrzymać się na chwilę i upewnić że realizacja planu idzie zgodnie z przewidywaniami.

  5. Elastyczność, pamiętaj że wraz z rozwojem projektu, dochodzą nowe zmienne, przyzwolenie na zmiany ułatwi pracę i pozwoli działać efektywniej. Pamiętaj aby analizujować dane nie tylko na początku, staraj się robić to na bieżąco.

  6. Walcz z niemocą twórczą –tworząc! Banał? Nie do końca, każdy tworzący treści trafia na momenty w których nie ma ani jednego pomysłu, ani jednej myśli, ani kawałka wizji. W sytuacjach takich najlepiej zacząć tworzyć, cokolwiek, kilka zdań, kilka wyrazów, kilka imion czy przedmiotów, wszystko co przychodzi do głowy. Najpewniej lista ta zostanie skasowana po kilku minutach, jednak fakt że puściliśmy wodzę fantazji nad nieznaczącym elementem pomoże uruchomić skojarzenia, które szybko doprowadzą nas do nowych idei.

  7. Codziennie sprawdzaj swoje postępy. Warto zacząć dzień od krótkiego przejrzenia planu na dziś (mikrocele) oraz zakończyć dzień podsumowaniem tego co zostało zrobione.

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Dekalog Google AdWords – jak planować i optymalizować kampanię

Krótki poradnik AdWords dla początkujących i tych którzy chcą udoskonalić swoje obecne kampanie. Przeczytaj 10 prostych kroków o których musisz pamiętać!

SEO dla e-sklepu

Podstawy SEO dla e-sklepu. Istotna część biznesu e-commerce

Od czego zacząć optymalizację strony www pod kątem SEO dla sklepu internetowego? Poznaj uniwersalne zasady, które najlepiej sprawdzają się w e-sklepach.

Idealny grafik

Czy da się stworzyć grafik optymalny, który zadowoli kierownictwo i...

Nawet więcej niż 10 godzin pracy w tygodniu jest marnowana przez Polaków na czynności niezwiązane z życiem zawodowym.

Pasja kontra sprzedaż i marketing

Stare powiedzenie mówi ‘wybieraj mądrze swoich przyjaciół’, to samo tyczy się klientów. Taka rada wydaje się sprzeczna z intuicją i logicznym myśleniem

Staż w firmie - jak ubiegać się o stażystę? Jaki wniosek złożyć?

Staż w firmie jest w równym stopniu korzyścią dla kandydata, jak i dla pracodawcy. Od czego zacząć? Sprawdzić  jak zorganizować staż w swojej firmie?

Jak wypromować blog - poradnik dla nowych blogerów - źródła ruchu

Promocja bloga jest bardzo istotna na każdym etapie jego tworzenia. Zaczynając od doboru tematów do wpisów, poprzez strategię pozyskiwania ruchu.

Eden-woda-dla-firmy

Dostawa wody do firmy – jakie rozwiązania wybrać?

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób...

Rebranding-brand

Co to jest brand i na czym polega rebranding?

Brand to coś więcej niż logo, slogan czy znaczek na środka witryny sklepowej. Rebranding obejmuje...