Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 01.08.2017

KW_TAGS

Eden-woda-dla-firmy

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób będzie wystarczający dla małych i dużych firm? Jak dywersyfikować dostawę, by odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracowników, jak i wizytujących kontrahentów? Poznaj zalety wykorzystania dystrybutorów wody, filtrów do wody oraz wody butelkowanej w zależności od charakteru i wielkości firmy.

Polskie prawo zobowiązuje pracodawców do udostępnienia zatrudnionym wody pitnej. Kierując się tą wytyczną, a także – jak wynika z badań Eden.pl – troską o zdrowie i samopoczucie pracowników, firmy stoją przed wyzwaniem wyboru dostawcy wody i odpowiednich rozwiązań. Sprawdź, co warto wybrać w przypadku małych, średnich i dużych firm.

Dystrybutory filtrujące wodę do firm – kiedy to dobry wybór?

Przedsiębiorstwa zatrudniające więcej niż 20 osób muszą przygotować dla swoich pracowników sporą ilość wody pitnej. Przenoszenie butli i zamawianie kolejnych po ich opróżnieniu może być męczące. Dlatego w przypadku średnich i dużych firm często zaleca się korzystanie z dystrybutorów wody filtrowanej. Dzięki nim zyskujesz:

  • nieograniczony dostęp do wody pitnej;
  • stałe koszty;
  • oszczędność czasu – nie trzeba zamawiać butli;
  • oszczędność miejsca – nie ma potrzeby magazynowania butli;
  • bezpieczeństwo na halach przemysłowych – dostawca nie musi wchodzić do pomieszczeń, w których panują trudne warunki.

Dodatkowo warto pamiętać, że dystrybutory wody są bezpieczne dla środowiska. Obudowa filtra użytego w dystrybutorze wody jest wielokrotnego użytku. Koszty wymiany filtra są więc mniejsze niż w przypadku zwykłych filtrów do wody, ponieważ jedyną wymienną częścią jest biodegradowalny wkład. 

Dystrybutory wody źródlanej – do jakich firm?

Innym sposobem na dostarczenie wody pitnej pracownikom jest wyposażenie biura w dystrybutory wody źródlanej. Dostawca przywozi butle o pojemności 18,9 l i ustawia na urządzeniu, z którego mogą korzystać pracownicy i odwiedzający firmę goście. Dystrybutor najczęściej posiada również funkcję podgrzewania wody.

Kiedy takie rozwiązanie będzie najlepsze? W dużych i średnich firmach warto ustawić dystrybutor wody w kuchni lub niedaleko sali konferencyjnej. W małych przedsiębiorstwach, liczących powyżej 5 pracowników, również warto wypróbować to ekologiczne rozwiązanie. W ten sposób można efektywniej obliczyć zapotrzebowanie i zaplanować koszty.

Aby zamówić dystrybutor, wystarczy skontaktować się z konsultantem dostawcy wody, np. Eden.pl, i przedstawić zapotrzebowanie. Specjaliści zaproponują odpowiednią częstotliwość dostaw.

Woda butelkowana do firm – kiedy warto zamówić?

Butelki z wodą przydadzą się w wielu firmach, bez względu na liczbę zatrudnionych pracowników. W dużych przedsiębiorstwach mogą okazać się konieczne podczas wyjazdów i prac w terenie. Każda firma wywrze dobre wrażenie, gdy podczas spotkań z kontrahentami goście będą mogli poczęstować się wodą z samodzielnie otworzonych butelek.

Wszystkie ze wskazanych rozwiązań mogą się dobrze uzupełniać, zwłaszcza w średnich i dużych firmach. Aby oszczędzić czas, warto zdecydować się na jednego dostawcę wody do biura, z którym można ustalić szczegóły wszystkich dostaw. Jeśli chcesz sprawdzić, ile będzie kosztowało zamówienie wody do firmy, zobacz promocję na dostawę wody Eden.pl.

Komentarze  

Johnny
@ Johnny 26.08.2017 10:51
Mamy u siebie edena, całkiem spoko. Oszczędza czas przy robieniu herbaty :D

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Twojego bloga nikt nie czyta? Poznaj 6 wskazówek, jak to zmienić!

Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale.

Oświetlenie witryny - czyli reflektorem w oczy klienta?

Dlaczego światło w oknie wystawowym jest tak ważne? Jednym z najważniejszych elementów dekoracyjnych ciekawej witryny jest dobre oświetlenie wystawy.

Jak wypromować blog - poradnik dla nowych blogerów - źródła ruchu

Promocja bloga jest bardzo istotna na każdym etapie jego tworzenia. Zaczynając od doboru tematów do wpisów, poprzez strategię pozyskiwania ruchu.

Jakie korzyści otrzymuje pracodawca dzięki współpracy z freelancerem

Współpraca z freelancerem wiąże się przede wszystkim z mniejszymi kosztami pracodawcy w porównaniu do zatrudniania kogoś na umowę o pracę...

Wygodne zakupy w modelach omni- i multichannel

Na początku był handel wymienny, potem ze straganów i sklepików obwoźnych wyłoniły się sklepiki stacjonarne, aż po wielkie hipermarkety, ale to nie...

Zakładanie firmy - podsawowe informację jak założyć przedsiębiorstwo

Niezbędna wiedza dla przyszłych przedsiębiorców - 10 kwestii, o których należy pomyśleć zanim otworzymy firmę

Przegląd najczęstszych błędów popełnianych na stronach www

82 proc. polskich stron www zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31...

Landing page - case study

Przykłady wykorzystania landing page-a, które możesz zastosować w promocji Twojego biznesu. Czy wiesz wszystko o planowaniu kampanii reklamowej online?