Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci, którzy prowadzą biznes w Internecie, zaczynają rozumieć, że aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy informować, że produkt jest świetny. Same reklamy i zapraszanie do zakupu, to za mało. Konsument chce interakcji, a często także wpływu na to, co oferuje mu marka.
Są osoby, które lepiej niż inni wyczuwają takie zmiany wśród odbiorców i bardzo dobrze radzą sobie z rozwijaniem biznesu online. Chciałabym od czasu do czasu przybliżać ich sylwetki. To praktycy, od których można się wiele nauczyć.
W pierwszym tekście z serii #ucz się od najlepszych chciałabym przywołać Panią Swojego Czasu.
Markę Pani Swojego Czasu stworzyła Ola Budzyńska. Wcześniej przez kilka lat była trenerką umiejętności miękkich i szkoliła ludzi w korporacjach w całej Polsce, przez co rzadko bywała w domu. Wszystko się zmieniło, gdy u starszego syna Oli wykryto cukrzycę typu I.
Budzyńska zrozumiała, że chce więcej czasu spędzać w domu, dobrze zarabiać, by m.in. móc stworzyć sobie odpowiednią poduszkę finansową i żyć na własnych warunkach.
Jak z poziomu kogoś, kto ledwo umiał otworzyć bloga na WordPressie, miał zero na koncie i zero polubień na Facebooku, dotarła do dwóch milionów przychodu rocznie, możecie usłyszeć w jej wystąpieniach na YouTube.
Pani Swojego Czasu kursami internetowymi stoi. Ola Budzyńska uczy kobiety planowania zadań i zarządzania czasem, a może raczej zarządzania sobą w czasie, i wychodzi jej to świetnie.
Stworzyła popularne grupy na Facebooku, sama zajmuje się prowadzeniem firmowego fanpage’a, biznesowego konta na Instagramie i jest w tym świetna. Z komunikacji Pani Swojego Czasu przebija autentyczność, energia i nietuzinkowość.
Stworzyła zabawny i luźny format poniedziałkowej „Kawy z Budzyńską”, prowadzi także webinary i, moim zdaniem, są to najbardziej merytoryczne i interesujące webinary w polskiej części Internetu - a uczestniczyłam w sporej liczbie takich wykładów, także organizowanych przez osoby, które nazywają siebie ekspertami.
Żeby sprawdzić o jakim poziomie otwartości, prawdziwości i merytoryki mówię, wystarczy posłuchać podcastu Pani Swojego Czasu "od kuchni", w którym Ola Budzyńska pokazuje, jak prowadzi swój biznes, co przetestowała, jakich narzędzi używa, co działa, a co zupełnie się nie sprawdza.
Naprawdę warto skorzystać z wiedzy, którą Budzyńska się dzieli, bo wie, o czym mówi.
|
Dołącz do dyskusji