Dziennik Przedsiebiorcy

Poradnik przedsiębiorcy

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?

Efektywne zarządzanie cenami powinno się rozpocząć od zrozumienia zależności pomiędzy ceną, a sprzedawanym wolumenem.

Dzięki nim można zmierzyć zadowolenie klientów, czy poznać ich preferencje. Skuteczność tych badań zależy od twórcy formularza.

W trakcie prowadzenia firmy zawsze przychodzi moment kiedy kompetencje właściciela czy też pracowników są niewystarczające

W dzisiejszych czasach jednym z kluczy do stabilnego i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw jest ciągłe rozszerzanie oferty

Czy wiecie, że obniżając cenę marginalnie, możecie zarobić nieporównywalnie więcej niż proponując cenę zaokrągloną?

Obdarowanie klientów prezentami pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oczywiście rodzaj i stopień wrażenia związany będzie z typem prezentu.

Szczegółowa analiza popytu, kluczem do poznania preferencji klientów, prezentujemy metody CATI i CAWI

Nietrafne oceny dokonywane przez klientów wynikają najczęściej z presji czasu bądź stopnia komplikacji oferty

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak przezwyciężyć opór pracowników przed zmianami w firmie?

Praktycznych metod pozwalających wykorzystać potencjał filozofii Kaizen do poprawy sytuacji Waszych firm jest sporo

Transmedialność, influencer marketing, komunikacja obrazkowa i video marketing – to trendy, które będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku.