Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 08.04.2013

KW_TAGS

Cel studiów

Celem studiów jest zdobycie nowoczesnej wiedzy i praktycznych umiejętności menedżerskich:

  • innowacyjne podejście do analizy i rozwiązywania problemów firmy
  • wyznaczanie kierunku rozwoju firmy
  • sprawnego podejmowania decyzji
  • jasnej i precyzyjnej komunikacji się
  • skutecznego negocjowania
  • działania w zespole

Studia MBA poruszają tematy ogólnych warunków gospodarczych, kulturowych, społecznych oraz politycznych związanymi z gospodarką regionalną i globalną, w których funkcjonują menedżer i jego firma.

Dla kogo MBA

Studia MBA skierowane są do osoby z doświadczeniem menedżerskim na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla, właściciele średnich i dużych firm prywatnych, jak i wszystkich osób aspirujących do najwyższych stanowisk kierowniczych.

Korzyści z ukończenia studiów MBA

  • zdobycie pakietu wiedzy dotyczącego aktualnych problemów gospodarczych w skali globalnej
  • uzyskanie przekrojowej wiedzy na temat wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw (strategia, finanse, marketing, zachowania organizacyjne)
  • pozyskanie wiedzy na temat najnowszych rozwiązań i metodyk funkcjonujących w zarządzaniu organizacjami
  • zdobycie umiejętności tworzenia i kierowania zespołami projektowymi (w tym wdrażania trudnych projektów w organizacjach o różnych kulturach)
  • nabycie umiejętności opracowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metodyk
  • zdobycie umiejętności operowania uniwersalnym językiem menedżerskim, pozwalającym na swobodną komunikację z przedstawicielami wszystkich działów w firmie
  • zdobycie kompetencji pozwalających na zasiadanie w kierowniczych gremiach w organizacjach gospodarczych


Według rankingu Studia MBA Perspektywy 2013 pierwsze dziesięć miejsc zajmują

  1. Executive MBA - Akademia Leona Koźmińskiego
  2. Canadian Executive MBA (CEMBA) - Szkoła Główna Handlowa
  3. Warsaw-Illinois Executive MBA - Uniwersytet Warszawski
  4. Executive MBA, Szkoła Bizensu - Politechnika Warszawska
  5. Program MBA Poznań-Atlanta - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  6. Koźmiński MBA z semestrem specjalistycznym - Akademia Leona Koźmińskiego
  7. Executive MBA Marketing and Management, Krakowska Szkoła Biznesu - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  8. Franklin University MBA (FUMBA) - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  9. MBA-SGH - Szkoła Główna Handlowa
  10. International MBA, Krakowska Szkoła Biznesu - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


Pełny ranking można znaleźć na stronie www.perspektywy.pl

 

Ranking MBA Perspektywy® 2013
Przygotowany przez Fundację Edukacyjną Perspektywy
Wszelkie prawa zastrzeżone

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Polska w UE - kilka słów o ostatnich 10 latach

1 maja 2014 roku minęło 10 lat członkostwa Polski w strukturach Unii Europejskiej. Dekada to dobry czas na dokonanie podsumowań

Raport - Branża leasingu raporty i prognozy

Związek Polskiego Leasingu podczas konferencji pt. „Branża leasingowa na plusie  – czy inwestycje MSP nadal będą rosły?”

Kto kupuje pod wpływem informacji emitowanych w mediach In-store?

Mediami In-store nazywamy  kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Należy do nich reklama audio

40 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP ogranicza nadmierną...

Według badania 40,6 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP stosuje metody ograniczające koszty wynikające z niewłaściwego wykorzystania służbowych pojazdów...

Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowym

Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowym Ponad 2,2 mln mkw. magazynów wynajęto w 2015 r. w Polsce. Poziom pustostanów spadł do 6,2% na...

Ranking: Studia MBA Perspektywy 2013

Studia MBA skierowane są do osoby z doświadczeniem menedżerskim na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla, właściciele średnich i dużych firm...

Przrepływ finansowy raport

Zatory płatnicze, najmniejsze w przemyśle, największe w budownictwie

W III kwartale zatory płatnicze najmniej dotknęły przedsiębiorstwa przemysłowe, najgorszą sytuację pod tym względem miały firmy budowlane.

Promocja polskiej firmy za granicą - standaryzacja, czy adaptacja?

Wchodzenie na rynek zagraniczny wiąże się ze wszystkimi problemami wprowadzenia nowego produktu, nawet jeśli dla firmy produkt nie jest już nowy