Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 22.12.2015

KW_TAGS

Cel szkolenia

Celem zajęć jest zdobycie umiejętności takiego działania aby zachęcić klienta do stałej współpracy, aby zadowolić nawet najtrudniejszych klientów oraz poprawić własną relację z klientem.

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób mających kontakt z klientem, głównie pracowników działów obsługi klienta, liderów zespołów, handlowców, asystentów działów handlowych, pracowników zatrudnionych w obsłudze klientów.

Korzyści

  • Wysoka jakość
    zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
  • Praktyczna forma
    szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
  • Wzajemna wymiana doświadczeń
    pomiędzy uczestnikami szkolenia.
  • Konsultacje z trenerem.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Plan szkolenia:

  • Rzeczywiste motywacje klienta
    • Zrozumieć tok rozumowania klienta
    • Odkryć, co motywuje klienta do podejmowania decyzji
    • Docierać do odczuć klienta
    • Określić, co może hamować klienta - obawy klienta
  • Przyjmować postawy, które zwiększają wzajemne zadowolenie ze współpracy
    • Uwzględniać swoje motywacje osobiste
    • Wykorzystać emocje obecne w relacji z klientem
    • Zaangażować się w pełni w relację z klientem
  • Utrzymywać trwałe relacje z klientem
    • Wzbudzić zaufanie klienta
    • Sprostać oczekiwaniom klientów wymagających
    • Przemienić klientów trudnych w klientów stałych
  • Pielęgnować relację ze stałym klientem
    • Zapewnić klienta o swoim zaangażowaniu i niezawodności
    • Unikać klasycznych błędów w relacji z klientem
    • Wprowadzać nowości w podejściu do zastrzeżeń klienta
  • Zwiększyć dynamikę relacji z klientem
    • Postawić na swoje mocne strony
    • Przekształcić swoje słabsze strony w ścieżki rozwoju
    • Uściślić swój osobisty plan działania
  • Praktyczne metody pozyskiwania lojalności
    • Budowanie lojalności poprzez obecność w terenie
    • Budowanie lojalności poprzez ofertę: promocje, specjalne taryfy, produkty i usługi
    • Budowanie lojalności poprzez gamę usług: np. klub stałego klienta "Magiczne" momenty w relacjach z klientem
    • Inne narzędzia służące budowaniu lojalności: marketing bezpośredni, newsletter, mailing, marketing telefoniczny, dzień otwarty...

Opłata za szkolenie Profesjonalna obsługa klienta: Cena: 850 zł [zwolnione z VAT]

(w opłacie tej zawarte są koszty przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia, drukowane materiały dydaktyczne, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Kontakt, informacje dodatkowe

Osoby zainteresowane szkoleniem powinny pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy a następnie przesłać faxem pod numer: (62) 767-15-59 lub (62) 753-10-33, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub pocztą tradycyjną na nasz adres: Europejska Grupa Doradcza, ul. Serbinowska 1A, 62-800 Kalisz z dopiskiem "formularz zgłoszeniowy"

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks