Dziennik Przedsiebiorcy

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest udzielenie wsparcia oraz konkretnej pomocy dla osób będących w okresie wypowiedzenia z pracy, a także ochrona wizerunku pracodawcy.

Dla kogo

Bezpośrednimi adresatami szkolenia są pracownicy, którzy dostają wypowiedzenie z pracy, firmy, organizacji czy instytucji. Osobami pośrednio korzystającymi ze szkolenia są kadry zarządzające oraz inne osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy, zainteresowane programem adaptacji zawodowej.

Korzyści

  • Wysoka jakość
    zajęcia prowadzą trenerzy posiadający przygotowanie i doświadczenie dydaktyczne w zakresie wykorzystywania aktywnych metod doskonalenia kompetencji. Kadra nastawiona jest przede wszystkim na przekazywanie wiedzy praktycznej, co ma decydujący wpływ na efektywność realizowanych szkoleń.
  • Praktyczna forma
    szkolenie ma formę treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji przez trenera, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia i zadania praktyczne, biorą udział w symulacjach i dyskusjach moderowanych, rozwiązują testy kompetencyjne, analizują przypadki rzeczywiste oraz dydaktyczne. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną. Duże doświadczenie dydaktyczne naszych trenerów gwarantuje bardzo efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.
  • Wzajemna wymiana doświadczeń
    pomiędzy uczestnikami szkolenia.
  • Konsultacje z trenerem.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

Kadra

Mgr KATARZYNA FENZEL

Psycholog, trener - absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Specjalność: psychologia pracy. Ukończony pierwszy stopień psychoprofilaktyki w Studium Psychoprofilaktyki Uzależnień w Warszawie. Zainteresowania badawcze w sferze tworzenia narzędzi wsparcia systemowego dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Posiadanie doświadczenia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie, bezdomnymi, długotrwale bezrobotnymi, niepełnosprawnymi a także osobami chcącymi wprowadzić zmiany w swoim życiu.

Prowadzenie konsultacji psychologicznych, doradztwa psychologicznego, grup wsparcia oraz szkoleń i warsztatów. Prowadzenie treningów intrapsychicznych, warsztatów aktywizacji zawodowej, warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów motywacyjnych. W swojej pracy kieruję się akceptacją, tolerancją, zrozumieniem, i chęcią wsparcia, pomocy drugiemu człowiekowi.

"Każdy z nas ma swoją historię, żeby pomóc człowiekowi trzeba ją zaakceptować, zrozumieć."

Program szkolenia:

  • Zmiana postawy uczestnika, z pasywnej na aktywną.
    • Samoświadomość warto ją mieć czy nie?
    • Jaka jest moja aktualna postawa, czy chcę ją zmienić?
    • Co się stanie w bliskiej i dalszej przyszłości jeśli nic nie zmienię?
  • Wykształcenie motywacji do działania.
    • Czym jest motywacja?
    • Motywacja zewnętrzna a motywacja wewnętrzna.
    • Co mnie motywuje do działania, do zmiany a co mnie hamuje?
  • Indywidualna analiza gotowości na zmianę i potencjału osobowego pracownika.
    • Czym jest zmiana? Z czym się wiąże, co oznacza dla mnie?
    • Sposoby radzenia sobie z nową sytuacją, zmianą w życiu.
    • Moje naturalne zasoby, mój potencjał, moje talenty.
  • Radzenie sobie ze stresem.
    • Czym jest stres?
    • Jak można wykorzystać stres pozytywny?
    • Jak sobie poradzić ze stresem negatywnym?
  • Relaksacja.
  • Analiza kwalifikacji, umiejętności, predyspozycji a także preferencji pracownika.
    • Moje kwalifikacje i umiejętności.
    • Analiza indywidualnych preferencji i predyspozycji - testy psychologiczne.
  • Zagadnienie Gender.
    • Role płciowe a życie zawodowe.
    • Inteligencja emocjonalna.
    • Sprawna komunikacja.
    • Asertywność.
  • Autoprezentacja.
    • Pierwsze wrażenie, czym jest, jak mogę na nie wpłynąć?
    • Jak dobrze wypaść na spotkaniach, rozmowach.
    • Znaczenie wyglądu zewnętrznego, komunikacji werbalnej i komunikacji niewerbalnej.
    • Jak dobrze się zaprezentować.
  • Warsztaty z zakresu rynku pracy: - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych,
    • zapoznanie ze skutecznymi technikami i metodami poszukiwania pracy,
    • przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych,
  • Podnoszenie kwalifikacji i zwiększanie kompetencji.
    • Podnoszenie kompetencji przez udział w szkoleniach.
    • Jak skutecznie wybrać szkolenia?
    • Gdzie szukać szkoleń bezpłatnych?
  • Tworzenie planu działania.
    • Moje cele.
    • Czym powinien się charakteryzować cel?
    • Cel ogólny a cele szczegółowe.
    • Jak zaplanować sobie dążenie do celu?
  • Podsumowanie, informacje zwrotne.
    • Moje wnioski ze szkolenia.
    • Informacje zwrotne od innych osób.

Opłata za szkolenie Profesjonalna obsługa klienta: Cena: 990 zł [zwolnione z VAT]

(w opłacie tej zawarte są koszty przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia, drukowane materiały dydaktyczne, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia)

Kontakt, informacje dodatkowe

Osoby zainteresowane szkoleniem powinny pobrać i wypełnić formularz zgłoszeniowy a następnie przesłać faxem pod numer: (62) 767-15-59 lub (62) 753-10-33, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub pocztą tradycyjną na nasz adres: Europejska Grupa Doradcza, ul. Serbinowska 1A, 62-800 Kalisz z dopiskiem "formularz zgłoszeniowy"

 

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks