Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 19.01.2017

KW_TAGS

sprzedaz-wielokanalowa-3-0-John-DeSarbo

Rewolucja w sposobach dotarcia do klienta - Sprzedaż wielokanałowa 3.0. - John De Sarbo

2 marca 2017 – Hotel Sheraton, ul. B. Prusa 2, Warszawa

Idea konferencji:

Sprzedaż za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji pozwala firmom usatysfakcjonować coraz bardziej wymagających klientów, którzy chcą jednocześnie korzystać z zalet zakupów online i tych dokonywanych w sklepach stacjonarnych. Wielokanałowy świat stawia jednak przed nami kolejne wyzwanie: w jaki sposób harmonijnie połączyć elektroniczne i tradycyjne formy sprzedaży, by w pełni odpowiadać na potrzeby klienta, maksymalizując przy tym zyski?

Cel konferencji:

  • zaprojektowanie i wdrożenie optymalnej struktury sprzedaży wykorzystującej różne kanały sprzedażowe
  • dopasowanie roli i miksu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klientów
  • efektywne zarządzanie kanałami sprzedaży
  • wzrost pokrycia rynków, zysków ze sprzedaży i obniżka kosztów

Wybrane zagadnienia:

  • Projektowanie struktury sprzedaży wielokanałowej
  • Wyzwania w zarządzaniu kanałami sprzedaży w zależności od rodzaju i wielkości firmy
  • Jak optymalnie dobrać kanały sprzedaży dla poszczególnych produktów?
  • W jaki sposób zdobyć przewagę konkurencyjną w poszczególnych kanałach sprzedaży?
  • Jak zwiększać zyski dzięki starannemu dopasowaniu kanałów sprzedaży do cyklu zakupowego klienta?

John DeSarbo jest dyrektorem biura ZS Associates w San Francisco, odpowiedzialnym za strategię i zarządzanie kanałami sprzedaży. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu menedżerskiemu i konsultingowemu John z sukcesem pomaga firmom z całego świata opracowywać i wdrażać gotowe strategie wielokanałowe, które zwiększają skalę i zasięg działalności przedsiębiorstwa, podnoszą poziom pozyskiwania nowych i utrzymania obecnych klientów oraz przyspieszają wzrost przychodów na docelowych rynkach. ZS Associates jest jedną z największych firm specjalizujących się w podnoszeniu efektywności działów sprzedaży i marketingu. W poprzednich edycjach Elite Sales Program gościliśmy dwóch jej przedstawicieli, Andy’ego Zoltnersa i Mike’a Moormana, których wystąpienia zostały wysoko ocenione przez uczestników ze względu na ich praktyczny charakter.

 

Harvard Business Review Polska - ICAN

 

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks