Znak towarowy w gospodarce wolnorynkowej pełni bardzo ważną rolę. Przyciąga klientów, wyróżnia firmę, buduje jej wizerunek, przyczynia się do jej popularności. Dzięki odpowiedniej reklamie jest postrzegany jako odmienny od konkurencji.
Autor: Artur Gnat.
Plan szkolenia: marka jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej:
Co to jest marka?
W poszukiwaniu pozytywnej odmienności
Bycie pierwszym
Przywództwo
Specjalizacja
Technologie
Tradycja
Proces budowania systemu tożsamości marki
Sytuacja wyjściowa
Identyfikowanie niszy
Definiowanie swoistych wartości marki
Strategia komunikacji marki
Opracowanie nazwy i systemu identyfikacji werbalnej
Opracowanie logo i systemu identyfikacji wizualnej
Komunikacja marki
Tożsamość marki i jej wizerunek ZasóbNie ukończone
Proces komunikacji ZasóbNie ukończone
Kurs bezpłatny - http://centrumedukacji.eu/course/category.php?id=6
Po kursie można otrzymać zaświadczenie ukończenia w formie elektronicznej (plik PDF).
Dołącz do dyskusji